Hep Bu Kadar Türk vbulletin'ci Varken Neden Jelsoft Enterprises Ltd. Yada vbulletin Şirketinde Bir Türk Satış Temsilcisi Yada Destek Takımında Bir Kişi Yok Diye Düşünmüşümdür Mert Bey Olmasada Gerçekten Bu İşi Yapacak Arkadaşlarımız Var İçimizde Ama Kimse Bu Konu İle İlgili Bir Çalışma Yaptıgını Duymadım Neyseki Sonunda Biri El Attı Su An İçin staff Olmasada İnanıyorum Bizim Desteklerimizle Olacaktır Ve Bu İşten Bir KazanÇ Elde Edecektir Bu Yüzden Mert'beye Daha Sıkı Destekcisi Olamak için Elimizden Geleni Yapmalıyız Hem Bizim İçin Gurur Hemde Bilgi Kaynagı Olarak Çok Güzel Kullanabilir Bu Gelişme
Hadi Hayırlı Ugurlu Olsun ALLAH utandırmasın ...