yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
artık kimseye yardım etmek istemiyorum ne haliniz varsa görün.
pm atınız msnde görüşelim inanmayanlar bu sayede inanır.Gerçi kimseye birşeyler inandırmak zorunda değilim ama okadar çok mesaj yorum yazmışsınızki
Senin kadar pişkin birinide görmedim ha.Sen kimi kandırıyorsun ? Sayto 1.00 % olmaz bir kere hesaplamayı öğren ilk, sonra gel burda kandırmaya çalış milleti.Ama alamazsında demiyorum, alırsın fakat googlede sana aldırır.