O zaman uygulamanız hayırlı olsun. Ben ücretler yüksek olur, müşterileriniz zor duruma düşebilir diye düşünmüştüm. Ama uygunmuş.
Hayırlı İşler.
zor duruma düşürcek bir üçret yok max 75TL olur oda 2 yada 4 taksit seklinde ödene bilir.
kimse zor durumda kalmıcaktır.