Vista cd si bul. Kurulumu başlat. C sürücüsüne kur. Eski dosyalar yedeklensin mi diye sorar. Evet haliyle Kurulum bittikten sonra c sürücüsünde windows.old diye klasör olur. Yedeklerini ordan çekebilirsin