arkadaşlar laptobu açamıyorum her açtığımda aynı şey çıkıyo

güvenli mod
ağ desteğiyle güvenli mod
komut sistemiyle güvenli mod

windowsu normal olarak başlat

hepsini denedim hatta başlar delete - f2 - f12 fln bunları da denedim ama yapamadım neyse basarsam basayım o yeşil loading barı geliyo altında microsoft corporation yazan sonra o gidiyo mause imleci geliyo ama o 4 bölümle microsoft simgesi varya o gelmiyo yani orda kalıyo elimde viste cd si yok ve içinde resimlerim var onları yedekleyip format atmam gerekiyor. sistem geri yükle yapayım dedim sistem parolası istedi bende formatı okulda attırmıştım şifreyi falan bilmiyorum nasıl olacak ?