Adam resmen gelmiş konu açıyor ben dolandırıcılık yapıyorum diye.Ben reklam veren olarak reklamlarıma alakası olmayan kişilerin gelmesini istemem.Bu adam alakası olmayan kişileri reklamlara tıklatarak para kazanıyor.Resmen hırsızlık başka birşey değilki bu.Ve gelmiş buraya ben hırsızlık yapıyorum sizde hırsızlık yapın gibilerinden konu açıyor.Hırsızlık yazmasada o manaya geliyor bu konu.
katılıyorum. bu şekilde kazanılan parayı harcarken içiniz rahat edecek mi acaba? ben de adwordsde reklam veriyorum ve reklamımın alakasız sitelerde sahtekarlık yapılarak tıklanması hoşuma gitmez. Kazandığınız paranın miktarına değil ne kadar helal olduğuna önem verin. Sonuçta adsense sistemi ile siz aslında reklamveren için bir hizmet veriyorsunuz ve aldığınız para sahtekarlıkla geliyorsa helal değildi elbette. reklamverenin ne kadar zengin olduğunun bu konuyla hiç ilgisi yok.