yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tercübesizmiyim şimdi ben iyilik yaptık verdim isteyen kullanır isteyen kullanmaz
burdaki bilinçli webmasterların hepsi bunun bir iyilikten ziyade kötülük olduğunu bilir ve asla senin yaptığın şekilde bir sayfa oluşturup adsense spam yapmaz