Sitem firefoxta N/A gözükürken explorerda pr3.
Yani bu bir dalgalanma. Güncellemeler yarın başlayıp 1-2 günde biter bance.
Haaaa r10 da N/A gözüküyor.
senin toolbar takılmış olmasın ?
bende herşey normal, siteni gönderirsen bakalım aynı şekilde görünecek mi bendede.