enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rep rep rep
öncelikle teşekkürler ama bildiğim kadarıyla forumda rep istemek ban sebebi ve yine bildiğim kadarıyla zaten artık rep verilmiyor.herkesin 1 olmuştu şimdi 2 olmuş
konuyu editlemen yararına olacaktır