Konu
Galatasaray'lılar, Gaziantep'de Buluşalım !
06-08-2009, 09:14:08
#8
DespoT
Üyeliği durduruldu
vay be koskoca r10'da antepde olupda maça gelecek kimseler yokmu ya...