Merhaba, bundan 2 gün önce domainiminin süresi dolacağı için ptt ile niobeweb'e ödememi yaptım, aynı gün müşteri hizmetlerinden kendilerine tarafımca ödeme yapıldı diye mesaj bıraktım domaini uzatmamışlar, kendilerine mail çektim ve bana göndericinin adı soyadı ile nereden para yatırdığı bilgisini gönderin dediler dün maili çekmeme rağmen domaini uzatmamışlar ve bugün domain düştü bu firma istanbula taşınana kadar böyle değildi müşterilerimede niobeweb'i tavsiye ediyordum, siz siz olun niobeweb ile çalışacaksanız bir kez daha düşünün iyi günler


Not : Kendileri ile görüştük ve domaini yenilediler fakat siz siz olun bu şirketle çalışırken bir daha düşünün, işin parasında değilim fakat verdikleri hizmet çok zayıf , ana sayfasında ki canlı destek'te bile kimse yok !