Konu
R10.net 7/24 açık online MSN grubu
06-08-2009, 02:23:11
#6
GORGO
Amaç belli, kurallar belli..
Gereksiz olduğunu düşünenler zaten gruba katılmayacaktır. Sorunda kökten çözülmüş olur haliyle.