Gereksiz olduğunu düşünüyorum. Bu kadar büyük bir platformun üyeleri grup olayıyla anlaşma sağlayamaz.
10 kişilik bir grupta bile tüm konuşmalar birbirine girip sadece geyik konuşmaları yapılabiliyorken, bu grupta daha da fazla olacak söylediğim durumlar.
İyi bir yönetim ise her zaman olmaz ne derseniz diyin.
Ayrıca ben bu grubun bir menfaat amacıyla kurulduğunu düşünüyorum.
Takdir sizin.