puanlar sen kullanmazsan sıfırlanmaz,puanının yettigi kadar açarsın yeni hesap.puanları hesap uzatmada kullanırken 6 aylık limiti vardı en son hatırladıgım kadarıyla,ama yeni hesap açmada sınır yok diye biliyorum