DespoT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belkisi yok üstad, mutlaka toplanalım bi selamlaşalım hep birlikte destekleriz takımımızı grup olduğumuz görülür şık olur...
Tamam o gün gelsin telefon numaralarını falan verelim görüşmeye çalışırız.10-15 kişi geldiğimiz için 2. dediğin zor olur en azından tanışmış oluruz.