Ama turkcell ile satılması kötü oldu.Herşey turkcellin insiyatifine kaldı.İphone 99 dolar oldu dışarda.bizde hala 1500 çok istiyordum bu n97 i ama turkcelle inat almıycam
Sadece turkcell ile satılmayacakki ? Ayın 15 inden itibaren hemen hemen heryerden satın alabilirsiniz. ben hepsiburada`dan almayı düşünüyorum mesela