Arkadaşlar bazı eklentilerin 2.8 sürümleri çıkmadığı için hala 2.7.1 kullanmaktayım aslında bir problemmimde yok bu sürümden memnunum

Ama sormak istediğim 2.7.1 sürümünü etkileyen bir bir açık mevcutmu acaba...