Eğer çalıntı gibi bir durum varsa geçmiş olsun alan arkdaşlara.Zaten 20TL tema tasarımı sizce kuşku uyandıran bir fiyat değil mi?Her ucuz şeye atlamayalım.Dikkat arkadaşlar.