Konuyu report ettim gereksiz mesajlar silinsin diye, benim " Konuyu saptırmasak" mesajım silinmiş

Tartışma mesajlar silinmemiş

Neyse konuyu saptırmayalm ve domain hakkındaki yorumlarınızı alalm.
iyide senin konunun dışında hiçbir yorum göremedim report etmenin nedenini anlamadım

senin domainin değerleri tartışılıyor iyi kötü yorumlar tabiki olmalı herkez iyi yazcak diye birşey yok konu dışı yorumu söylermisin ?
son iki mesaj hariç ?