WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu report ettim gereksiz mesajlar silinsin diye, benim " Konuyu saptırmasak" mesajım silinmiş Tartışma mesajlar silinmemiş
Neyse konuyu saptırmayalm ve domain hakkındaki yorumlarınızı alalm.
iyide senin konunun dışında hiçbir yorum göremedim report etmenin nedenini anlamadım senin domainin değerleri tartışılıyor iyi kötü yorumlar tabiki olmalı herkez iyi yazcak diye birşey yok konu dışı yorumu söylermisin ? son iki mesaj hariç ?