Konuyu report ettim gereksiz mesajlar silinsin diye, benim " Konuyu saptırmasak" mesajım silinmiş Tartışma mesajlar silinmemiş

Neyse konuyu saptırmayalm ve domain hakkındaki yorumlarınızı alalm.