Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kayseri'den geliyoruz.Buluşuruz belki.
Belkisi yok üstad, mutlaka toplanalım bi selamlaşalım hep birlikte destekleriz takımımızı grup olduğumuz görülür şık olur...