zaza_cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*PM ile yapılan istekler kayda alınmayacaktır. Mail ya da MSN yoluyla iletişime geçiniz.
Hala PM ile istek yapanlar oluyor, PM ile gelen isteklere cevap verilmeyecektir !

2 Adet daha verildi, kalan 7 Adettir.