Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirilen Fiyat politikası.. Kalitesi değil
Türkcell de Tellcom da aynı gruba ait şirketler..
Aynı gruba ait şirketler olduğunu zaten biliyorum. Fiyat politikası ve kalitesi değil ise niye mars ta telekom hattı pahalı tellcom ucuz ?

Alıntı;

Kaliteli hizmet ucuza olmaz hiçbir zaman..

Bu bir hizmet sektörüdür.. En güzel örnek şu Denizliden istanbul’a A otobüs firması ile gideceksen 70 TL ve B otobüs firması ile gideceksen 40 TL ödeyeceksin.. Sırf ucuz diye 40 TL ödeyip B firması ile gidince eski bir otobüsde sıcaktan pişerek 12 saat geçireceksin.. Belki otobüs yolda arızalanacak 12 saatte ulaşman gereken yere 19 saatte ulaşacaksın..
Bir ürünü ne kadar ucuza alıp, Ne kadar ucuza satarımda müşteri toplarım anlayışı genelde şu forumu kullanan kişilerde çok fazla mevcut.. Bu konuda avrupadaki işletmelere imreniyorum.. 1 Datacenter 2€ ya hattı mal ederken 2€ ya satmaz.. Ama çoğunluğunu bu forumun üyeleri oluşturan Türk firmaları bir ürünü 20 Liraya mal ediyorsa 19 liraya mal edip para kazanacağını sanar...
Bu konuda güzel bir örnek Rackspace.. Adamların en ucuz hizmeti 300 sterlin.. aynı hizmeti A firmasından 95€ ya alıyorsunuz belki.. ama adam size %100 network Uptime garantisi, 7x24 teknik destek, sunucu içersinde yapılacak işlemler konusunda 7x24 yardım sunuyor.. Sunucunuz kapandığında veya sunucu arıza yaptığında bunu telefon ederek size haber veriyor.. Günümüzde de artık bu iş bu şeklinde verilen hizmetin niteliğine göre şekilleniyor..
Bir gün insanlar zamanlarını belki aylarca, beklide yıllarca boşa harcadığını anlayıp bu işi bırakacaklar.. Bunu yapacak adamlar 20 liraya mal edip 19 liraya satmaya çalışanlar.