TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olması gereken birşeydi. En pahalı mal en iyisidir. Anlayışı sadece TR'de vardı. umarım yıkılır bu tabu.
Tabu değil Özenti desek daha doğru olacak sanırım ne dersin?

Yurt dışında verilen hizmet ile Türkiye de verilen hizmetin mal edişini karşılaştırdığınıza göre sanırım insanların neyi ne kadar mal ettiği konusunda fikir sahibi değilsiniz?

Bu karşılaştırmayı edinilen kar oranına göre yaparsanız yurt dışında yaptığı işten kimse %50 den az kar edecekse o işi yapmaz..

Kişi 10Mbit unmetered hattı orada 2€ dan 20€ ya mal edip 60€ ya satarken
Türkiye de adam 10Mbit'i 40 TL ye mal edip 250 TL ye satmaya çalışıyor!

Türkiye’deki firmaları eleştirirken biraz daha dikkat edin bu nedenle.. Avrupa’daki imkanlar Türkiye de olsa bizim millet yine 1mbit’i 2€ ya alıp 19€ ya 10mbit satar