arkadaşlar özel bir şirkette çalışmaktayım. şirketimizde youn güvenlik önlemlerinden bıktım. geçenlerde duyduğum bir soylenti benim tepemi attırdı. söylenti su şirket patronu msn sniffer yoluyla bütün msn yazışmalarımızı okuyormuş. ve insanlar doğal olarak özel hayatındanda bahsediyor bu msn yazışmalarında. benden gizli olarak bakması hukuksal yönden aykırı bir suç yalnız gelinde bunu patrona anlatın

şimdi değerli arkadaşlarım size sorum şu: genel olarak snifferları engelliğebiliceğim birşey varmı?
diğer sorum: alternatif olarak günlük yazışmalarımı yapabiliceim bi program varmı msn live messengerden farklı olarak? (çünkü msn live messenger ı okuyor sanırım).
arkadaşlar yazıma ve soruma zamn ayırdığınız için teşekkür ederim

cevaplarınızı büyük bir heyecanla bütün şirket personeli beklior