Evet herkesin bildiği gibi yeni regli domainlerle birşeyler yapmak çok zor google da. İki site açtım ikiside 2 hafta içinde sandbox yedi. Tamam bunu normal karşılıyorum yeni sitelerimle bir yerlere gelmeyi bende istemiyorum ama google üst sıralara taşıyor sonra birden kaybediyor siteyi. Buda benim sitelere olan uğraş hevesimi kırıyor. Ben başta yükselmek istemiyorum kardeşim çok gerilerden beni sıralamaya koy yavaş yavaş yükselt seo çalışmalarıma göre. Ne yani başta yükseltiyorsun sonra banı koyuyorsun

Sabah sabah moralimi bozdular ya.
-
Neyse soracağım o ki, yeni site sandbox yediği zaman ne(ler) yapılmalıdır?