Konu
Pinim geldi :)
04-08-2009, 12:43:29
#4
ByMaDaK
MeyT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı olsun,
Sanırım, Bu ayın sonlarında öderler.
İnşallah
ödeme için Önce Yapı kredi hesabımı ekledim 3-4 gün içinde hesaba para gönderildi.
İşbankasını ekledim hala gelmedi
helperman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun.
Eylülde alırsın artık
Niye eylül ki??