excellency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birbirimizi kırmaya gerek yok ... hSyn projeni dört gözLe bekLiyoruz biLiyorsun, müsaitsen görüşeLim...
Bu arada Onarcade lisanslı bir scripttir, dilerseniz Bymst`nin yayınlamış olduğu alternatif oyun scripti mevcuttur.(bknz: "Ücretsiz Scriptler" )
Onarcade ile çalışmanız zor oLacaktır, çünkü üzerinde çok büyük oynamaLar yapmanız gerekiyor, işi biLen adam için sorun değiL ama burda konu açıp soruyorsanız sizi zorLayacaktır.
bir iki gün içinde çıkarıcam inş. her daim müsaitim ne zaman istersen görüşüşürz

ultronik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu scriptin altenatiflerinden haberim var ama lisansıyla beraber onarcade kullanmayı düşünüyordum. daha önce bir çok script kullandım tabi ama onarcade ilk olucak. karıştıra karıştıra öğrenirim artık. kurdum scripti. yazanlara teşekkürler.
onarcade v 1.1 sürümünü tavsiye ederim o zaman. ikincinin ek özellikleri olmasına rağmen, onarcade 1.1 için hem tema hemde kodlamada oynama yapmak çok kolay oluyor. hali hazırda piyasada bir çok onarcade tema satışıda bulabilirsin.