Maddi çıkmazdan dolayı topladığım harika sisteme dandik kasa almak zorunda kaldım.Bütçem maksimum 80 tl. Ekran kartı:PALIT 1 GB 256BIT Sonic İşlemci: AMD PhonemII X4 940 MA-790-UD3P Bu sistemin hava sirkülasyonunu sağlıyacak kasa lazım görünüm hiç önemli değil.AIR DUCT Falan olsun istiyorum.Yalnız birde PSU'm 550Watt (Real) Bazı Kasalarda maksimum 300 Watt (Peak 300Watt) yazıyor ben o kasalara 300Wattan yukarı takamazmıyım onu anlamadım.Birde anakartımın ATX Kasaya oturmaması durumu falan varmı?Lütfen beni aydınlatın.Teşekkürler.