Buradan Ceza'ya atıp tutmak yerine Sagopa'yı tartışsanıza, unutmayın ki Ceza hayranlarıda var (bkz. Ben). Şimdi bende yazacağım iki-üç tane ama onlar küfürlü ne yapalım , Mürekkebi dinleyin .