Bir sitemde 2.7.1 kullanıyorum, diğerlerinde ise en güncel sürümü var fakat eski sürümde hot editör varken güncellediklerimde yok. Sadece kalın-ince yazı gibi basit şeyler var, renk seçimi bile yok. Sizde de oluyor mu böyle?