Şimdilik benim fikrimce 2 ana ve bir adet veri tabanı sunucusu işi görecektir.Tabi yinede anlamam firmalarla görüşmede arttırabilip azaltabilirizde.Ama en önemli istediğim sunucuya saldırı olduğunda veya sunucu kastığında benim haber vermeme gerek kalmadan müdehale edilebilmeli.Lütfen sadece son isteğimi karşılayabilecekler teklif versinler...