ben herzaman ftp den güncelleştiriyorum siteyi,daha garanti oluyor bence,çünkü admin panelinden yaparken en ufak bir bağlantı sorunu ya da bir sorun olsa bu bütün siteye maloolabiliyor ama ftpden sorun çıkmıyor..