BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aaaa, hocam çok özür diliyorum, evde duruyordu kod, demek daha önce biri almış benden, gerçekten çok özür diliyorum.. bilmiyordum afedersiniz
Çok komik gülün hadi