ürgüp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 sunucudan 300 tl kar etmek?
bunun adı kar mıdır? vicdansızlıkmıdır?
1 mbit'in 1500 tl ye satıldığı yıllarda yaşamadığınız için size mantıksız gelebilir