roots adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden 1 sunucudan 300 tl kazanırken son 1 yıldır zaten 100 tl lere düşen kar oranlar artık 20-30 liralara düşecektir.
1 sunucudan 300 tl kar etmek?
bunun adı kar mıdır? vicdansızlıkmıdır?