Kusura bakma söylediğim gibi ben burada yeniyim. Benim gibi yenilerin senin ilanına yazmaması için daha fazla detay vermeni öneririm. Amaç, konuyu baltalamak değildi.
PS: Ünlem işareti kullanımın sinirli olduğuna işaret sanırım...
Sana kimse yorum yap demedi hocam, yorum yaparak baltalıyorsun konumu. Burda herkes neyin nasıl olduğunu bilir ben ilk mesajına bir şey demedim, 2. mesajına tepkimi gösterdim.
Sinirlenmemek elde değil sanki, uzamasın konu ben işime bakmak istiyorum.
Konu günceldir, işi olan gelsin.