Kusura bakma söylediğim gibi ben burada yeniyim. Benim gibi yenilerin senin ilanına yazmaması için daha fazla detay vermeni öneririm. Amaç, konuyu baltalamak değildi.

PS: Ünlem işareti kullanımın sinirli olduğuna işaret sanırım...