Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kusura bakma söylediğim gibi ben burada yeniyim. Benim gibi yenilerin senin ilanına yazmaması için daha fazla detay vermeni öneririm. Amaç, konuyu baltalamak değildi.
PS: Ünlem işareti kullanımın sinirli olduğuna işaret sanırım...