OpTooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben özgün olmayanı siteme koymuyorum. Ayrıca burada yeniyim. Sadece sordum. Ayrıca özgün olmayan post için bot yazar binlerce çekerim ne gerek var para vermeme...
sen yenisin galiba