OpTooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben özgün olmayanı siteme koymuyorum. Ayrıca burada yeniyim. Sadece sordum. Ayrıca özgün olmayan post için bot yazar binlerce çekerim ne gerek var para vermeme...
hemşerim konumu baltalıyorsun ne halin varsa gör banane ben böyleyim işine gelirse!