Konu
Basit bir script denemesi yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar
03-08-2009, 09:38:19
#5
RuHeLa
Oluşturduğun dbnin karakter setini latin1 yada utf8 yap
(tablolarda dahil)