doctor_cmptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam google dan çıkan her şeyi denedim.Bu dediğiniğz dahil.Databse de sorun yok trükçe karakterlerde.Ama veri çekince türkçe karakterler gidiyor maalesef.

o zaman db de tabloları oluştururken hangi charseti kullandığına bak onunla ilgili bir problem vardır.