Bir if döngüsü kontrolü ile o kadar performans düşüsü olmaz açıkcası. Ama bana göre module('p','18') olarak çağıracağına birden fazla fonksiyon yap ve
hitmodule('18'), randmodule('18') gibi çağır.Pek fark etmeyecek performans açısında dediğim gibi ama tekrar baktığında şu fonksiyona ne yolluyorduk şunu yapmak için diye düşünüp açık fonksiyona bakacaksın. Fonksiyona hatırlayacağın bir isim koyman yarın tekrar baktığında daha rahat hatırlamanı sağlar.