Daha ayda 10$ bile kazanamıyorum ama bende banlatılmasından korkuyorum.Hocam sizin tutar çok fazlaymış demekki adamlar göz diktiler.Artık internet ortamında bile haraç kesiyorlar nasıl birşeydir bu.Hocam çok çok geçmiş olsun.