Ayrıca aldığım bilgilere göre bu firma directi ile çalışıyor. Ve bayilerine ait domain sayısı düşmemesi için müşterilerine domain transfer hizmeti sunmuyorlar. Bir şekilde bahaneler bulup müştelerini oyalayarak geçiştirmeye çalışıyorlar. Israr eden müşterilerine ise bu konuyu açan vatandaşa yaptıkları gibi mağdur duruma sokuyorlar.
Şubeleri Giresun bulancakta sanırım ve bu günlerde istanbulda ofis açmayı planlıyorlar.

Önce işinizi düzgün ve hakkıyla yapınız.