1. Çok geçmiş olsun. İnşallah hakların tekrar sana geri verilir.
2. Google ile işimiz epey zor:
Tek taraflı ve gerekçesiz olarak hesap kapatma hakları var.
3. Konuyu burda paylaştığın için sağol. Herkesin başına gelebilir.
Dolayısıyla şu çözüm yöntemleri unutmamak lazım:
4. Reklam kodunu kaldırma fikrini veren arkadaşa teşekkür ederim.
İyi bir çözüm bulmuş.
5. Kabul edip, şahsın banka hesap numerasını alarak,
kimlik bilgilerine ulaşmak da güzel bir fikir.
6. Benim aklıma gelen şu oldu: haracı elden ver(me)mek,
kalabalık bir arkadaşlık grubu veya polis ile.
7. Başka çözüm aklına gelen varsa, lütfen paylaşsın, konu çok önemli.
Banadokunmayanyılanbinyılyaşasıncılık yapmayalım.