Black Rain temada forum güncellemesi sonrasında önizleme yapamıyorum...

?> sonrasında kod vs. yoktur.

Ve özel mesajlarda değil, sadece konulara mesaj atacakken önizleme oluşturuluyor deyip kalıyor