yazılımbul harici hiçbiri proje üretilecek kalite de domain değiller. Kimse indirimvitrini, fiyat yeri diye bir yere giripte satın almaz, arkasında çok sağlam bir firma olmadıkça. Heryerden ürün almıyor millet artık. e-fenerbahcede olayı e harfinden kaybediyor. Çünkü e olayı öldü. Kimse rağbet etmiyor. Özellikle teknolohilerde kullanılan e olayı bide spora aktarılırsa hiç kaar etmez. Çünkü sporun e'si olmaz.