RumuzTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blogger kazanç'ın bir kısmını alıyormu blogspotla başvurunca
Elbette hayır.Blogger zaten Google'ın.Kazancın bir kısmını alması gibi bir olay söz konusu değil.Blogger ile başvurmak sadece pozitif bir neden.