mailim cevaplanmadı hala. 1 günde uyarı vs olmadan hesap ve domain banlandı.farklı bir hesapdaki kodu koydum 10 20 dk sonra bile reklam çıkmadı. google dan gelecek cevaba göre hareket edeceğim. msn adresini vs verip uyandırmak istemiyorum. Elimden geleni yapıcam. gerçekden çok üzdü beni. Parasında değilim fakat verilen emeğin karşılığı bu olmamalı. Siteyi farklı bir domaine taşımayı düşünüyorum. iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Umarım kimsenin başına gelmez. Tahmin etmeye çalıştım fakat çevremdeki çoğu kişi kazancımı biliyor :S Msn listemde olan birinin fake hesabı gibi geliyor ama netleşmeden kimseyi zor durumda bırakmak istemiyorum. Benzer bir durumda savcılığa başvuran bir arkadaşım vardı abartısız 2 saat adsense nedir onu anlattım adamlara dio savcılığa gideceğim fakat pek ümidim yok :S bir kaç dosttan yardım isteyeceğim. çok teşekkür ederim tesellileriniz için. iyi çalışmalar herkese